Fika.Nu?

Jag avskyr när jag är rastlös och ingen har tid för mig.
Hade velat ta en fika, komma ut i se lite folk och något i magen
 så mitt jäkla illamående ger med sig men ingen kan.
Arghhhhh!!!!

Så sorgligt...men jag håller på att sakta
men säkert göra mig i ordning inför kvällen.
Men jag vet inte om jag har några kläder.
Det är frågan.
Om min kropp kan bära upp något...
Usch...vill inte tänka på det men jag får blunda
och sätta på mig första bästa
sedan får vi se om tjejerna skäms för mig i kväll...;-)

Har nog lite ångest...vill liksom kräkas.
Men jag ska hålla skenet uppe i kväll.
Måste...

Nu får vi se om någon lever...fick lite livstecken;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: sofie

skulle mer än järna tagit en fika med dej:D saknar dej:)

2009-11-28 @ 22:10:16
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0