Fikadags.

Nu ska det fikas.
En kopp te ska jag unna mig i dag.
Ska bli trevligt och jag ser framemot
att vi ska hålla sams för en gångs skull.
Har varit lite mycket känslor i omlopp på sistone
 så det har varit enormt känsligt.
Men jag hoppas på en bättre dag i dag;-)

Jag är på förvånansvärt gott humör f
ör att vara en söndag så det är ju ett gott tecken i af.
Har inte målat något ännu då jag slog på Falk filmen och har sett halva.
De är rätt bra faktiskt. Tycker nog den sista
som jag såg i går har varit sämst.
Vi får se nör jag sett de som är kvar nu.

Ohh...jag har till och med målat naglarna i dag.
Inte riktigt likt mig men jag hade sådan lust.
Och vad är bättre än att passa på när lusten infallit.

See ya later...kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0