Falk * 2

Har kollat två Falk filmer.
Fast likt förbskat så blev det fel ordning på dem.
Såg första som den skulle men nu kollar jag sista.
Men men...i morgon tar jag de övriga två.
Tror jag...har lite att fixa, måla stolar,
massa promenader och nyttig mat...
kanske en fika med en vän också.

En vän till mig ska till IKEA i morgon och jag har beställt två saker.
Hoppas att hon kan köpa dem till mig.
Har sååå länge önskat mig dem
men har liksom inte haft vägarna förbi...
hoppas bara hennes minne är med henne i morgon...
hon har nämligen lika bra guldfiskminne som mig;-)
Hehehehehe.... Inget illa ment tjejen...men du sa de själv...
*håller tummarna*

Nu ska jag se det sista av denna filmen och sedan ska jag knata hundarna. När det är gjort ska jag krypa till kojs och förhoppningsvis sova gott en hel natt. Gud så underbart.
Har lite att klara av på mitt schema i morgon så det gäller väl att vakna pigg. Har mailet som jag fick av min vän i bakhuvudet och jag ska ta det i småsmå steg nu och förhoppningsvis så kommer det att gå vägen. Det ska väl vara själva den om jag inte ska klara det. En investering för framtiden är väl bara positivt. Synd att det ska vara så svårt att få in i min tröga hjärna.
Skärpning fröken fräken...du kan betydligt bättre!!!!!

Nehepp...alla sköningar...skulle kunna skriva en roman
om allt mellan himmel och jord men spar det...
Planerar fler minnesinlägg då jag fick klartecken nu på kvällskvisten.
Ska faktiskt bli roligt.
Känns som något positivt faktiskt.
Att få minnas o dela med mig...

Sov gott...
Puss o kram



Bild sedan jag bodde i Majorna, Göteborg.
Är jag mig lik, eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0