Vill inte...

Jag vill inte krypa i säng...
För om jag gör det så närmar det sig tisdag...
Och jag vill inte att det ska bli det...

Pratar med lite trevliga goa människor på msn just nu.
Behöver massor av sällskap känner jag
men inte riktigt någon som har tid.
Känner mig nog lite ensam faktiskt.

Egentligen skulle jag nog behöva en inneboende.

Ska dricka mitt te nu och tjöta vidare innan jag ger mig...
Tröttheten vinner väl till slut i af...

Sov gott alla söta...förlåt för en värdelös och deprimerande bloggdag
men någon gång kommer jag igen...
nu ska jag bara sörja litegrann.
Det har man rätt till och jag som är en sådan djurvän
samt lite extra blödig måste få fälla några extra tårar.
Kommer aldrig försöka dölja den sidan i mig...
för det är något otroligt vackert att visa sina känslor.
Jag vågar...
...vågar visa smärtan och glädjen...

Kom i håg en sak...
ta inte varandra för givet-
gäller såväl människor som djur!!!
En dag kanske de inte finns kvar...
Lev som om varje dag vore den sista!!!
Med massor av kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0