Sängen nästa...

Nu är det sängen nästa.
Jag har varit på en riktigt lång promenad med mina söta.
Och tog mig sedan en go lussekatt.
Jag är en riktig sucker för saffran, vetedeg och russin i kombo.

Har fått hälften gjort på min lista i dag.
Känns okej ändå men tanke på att jag kommit till insikt
om lite saker de senaste dagarna.
Vet inte om människorna i min omgivning förstår
hur mycket arbete det ligger bakom att försöka tillfriskna.
Det är enormt krävande och timmarna jag lägger ned på det
är lika krävande som ett heltidsarbete.
Men sluttjatat om det.

Nu skulle jag försöka dyka i säng...har arbete på morgonen.
En dejt med tjejerna och sedan lite todo´s som ska klaras av.
Låter väl som en bra tisdag.

Kramkalas med hundarna väntar...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0