Dag fyra...

Maten i dag var som sagt katastrof.
Men jag tar nya friska tag till morgonen.
Det behövs ju om det ska bli en lång natt.

Åt två morötter till frukost innan jobbet.
Sedan när jag kom hem efter mitt möte
så blev det pannbiff sedan gårdagen med tzatsiki och morötter.

Fikade i Borlänge.

Och käkade en hamburgare nu på kvällen.
Självklart hemmagjord utan ketchup.
Dessvärre frossade jag i bullar.
Men så kan det vara.
Man tar snedsteg mellan varven
och sedan får man kliva tillbaka i spåret igen.
Jag gör det genom att krypa till kojs
och börja morgonen med en promenad i snön.
Efter den blir det frukost och sedan veckans sista arbete.

Sov gott i natt och dröm sött...
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0