Bra jobbat Ulrika!

Nu har jag ätit.
Sjukt gott och det är jag glad för då jag inte trodde det innan.
Hade inte mycket tilltro till mig själv.
Blev qournfilé som jag stekte i ganska mycket smör på låg värme,
kryddade med salt, peppar, chillipulver samt paprikapulver.
Plockade av filéerna innan jag hällde i lite vispgrädde i stekpannan
och värmde på.
Då blev det en god blandning av grädde, smör och massa kryddor.
Serverade det till filéerna och massor av rårivna morötter.
Mumma!!!

Så det blev en väldigt nyttig måltid med bra fett,
lite kolhydrater, massa fibrer och proteiner i mängder.
Bra jobbat Ulrika*klappar mig själv på axeln*

Nu blir det en promenad med hundarna
för att sedan mysa ner i soffan till Desperate...
perfekt tisdagsmys.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0