Bolanche...

Hemma.
Klockan 04:00.
Klockan är mycket och det gör faktiskt inget.
Har haft en sjukt trevlig kväll och insett att ingen
ska trycka ner mig och få mig att må dåligt.
Antingen så vill man ha kakan
eller så ger man den till någon annan som förtjänar den...
man kan ju inte både ha den och äta den...

Tjejerna är underbara och jag vet inte vad jag skulle göra utan er.
Ni är guld värda och ser framemot nästa kväll i stan.
(Stan är inte detsamma som Leksand)
Tack för i kväll!!!
Blev Bolanche denna kvällen vilket inte var någon höjdare på snygghetsfronten
men sällskapet var i af bäst
och vi hade trevligt men kan alltid vara trevligt att vila ögonen på något fint...
Musiken stod "Cash is king" för och det var nice...
men hade nog velat dansa lite mera...

Har skjutsat hem folk till sina hem nu
och jag vet att de är där de ska vara.
Känns bra.
Nu ska jag krypa till kojs med mina underbar små hundar
och sedan ska vi ha en liten sovmorgon.
Förhoppningsvis väcker Mia mig i morgon när det är dags.

God natt snuttekakor...
pöss och kram
(från en aning bitter/ledsen/sviken)
Ulrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0