Blixtrande huvudvärk...

Hello!!
Jag är vaken.
Sitter upkurad i fåtäljen och ska alldeles strax in i köket
och koka mig två stycken ägg.
Blir en frukost med yoghurt, ägg och en kopp te i dag.
 Känner att jag måste försöka äta någorlunda regelbundet i dag.
Vaknade med en huvudvärk som inte var av denna värld.
Det blixtrade innanför ögonen och jag hade ont ända ner i ryggen.
Det strålade liksom via nacken och ner i ryggen.
Och det började redan i går kväll när jag satt
och kollade på desperata.
Snörjde in mig med Hot´n´cold.
Och det var skönt och lindrande.
Men tydligen inte tillräckligt.

Sov länge i dag och det kan nog ha behövts
men jag vill verkligen försöka jobba och komma in i lite mera rutiner.
Upp, promenad, frukost, jobb, lunch, aktivitet,
promenad, middag, aktivitet, promenad och sova.
Ungefär.
Och mitt i alltihopa orka ta hand om mig själv och mitt hem.
Är det möjligt tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0