Back home=)

Hemma återigen.
Vi blev kvar i Borlänge i natt.
Hade en mycket trevlig kväll hemma hos söta Malin.

Började med att jag, Mia, Emmy och Malin
käkade en riktigt god hemmagjord pizza.
Fick i mig en skapligt stor bit och sedan var det stopp.
När maten var intagen så började det droppa in lite mer människor.
Bland annat folk i fårn Malins arbete och hennes bror med respektive.
Väldigt många trevliga och sociala människor.
Sånt gillas väldigt mycket.

När klockan var lite mer så var alla glasen slut
och de flesta var skapligt dragna.
Vi gick ut i samlad trupp men jag och Mia gick till Hela huset gungar
 och var där inne i en halvtimme
men jag fick faktiskt lite panikkänslor av allt folk
och det gjorde att jag ville rulla vidare.
Malin T var inne på hela huset
och det var roligt att träffa henne en lite stund åtminstone.
 Gick in på Bolanche för att möta upp de övriga från sällskapet.
Men alla var överallt och ingenstans;-)

Hem till Malin innan stängning och det lagades till lite pizza och jag var dålig...
Somnade en stund och vaknade ännu sämre än innan jag somnade.

Och vad ska man säga.
Jag har dejtat toastolen även i dag precis som hela gårdagen.
Sååå tråkigt och tjejerna hade lite roligt åt mig
som låg i hallen och vilade, rädd för att röra mig.
Hahaha...vilken syn....benen inne på toa golvet och kroppen ute i hallen...
och där somnade jag.
Vaknade och mådde bra!!!!!
Och efter en dusch blev jag människa återigen=)
Bästaste känslan...

Käkade Max på vägen hem
och nu har jag fixat hästarna och väntar på mamma.
Mina små troll kommer äntligen hem i dag...som jag saknat dem...

Tack tjejor för en underbar kväll...
nu siktar vi mot fredagen och Lars Winnerbäck i Ejendals arena<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0