Alkohol i går=)

Jag lever.
Och jag mår helt ok.
Kanske inte med självförtroendet
men jag hade en grymt rolig kväll i går så jag ska inte klaga.
Den slutade inte som jag trodde
men allt kan alltid hända och hey...
så länge jag har tjejerna så är allt suveränt.

Blev en spontan fest i går.
Söta Mia kom hit och vi hade mys innan
vi gick ner till Loungen och kollade på sista perioderna i hockey.
De vann.
 Men jag kollade dock inte så noga.
Var inte så intresserad.
Fanns annat ögon godis att spana på;-)

Men efter en stund så började suget komma efter lite festligheter.
Och hipp som happ så bar det av till Hemköp för groggvirke,
hem till Jenny och lånade bil, hämtade spriten
och sedan till Jenny på föfest.
Ingen av oss hade tänkt dricka från början men man ska aldrig säga aldrig.
Och skojj va det.
Så underbart roligt.
Hamnade på Loungen där vi intog lite drinkar och dansade lite.
Inte så mycket folk men det gjorde inget.
När Mia och Fredrik åkte hemåt mot Sågmyra så knatade jag och Jenny till Sibylla och var hungriga samt på jakt efter en bra efterfest. Och vi hittade väl någon variant på det men sen på något skumt sätt så hamnade vi på två olika, varav på min så var det äckligfilm tema. Inte min bästa genre men jag överlevde och har inte drömt mardrömmar.
Fick sällskap hem till Käringberget
och stupade i säng ganska omgående.

I dag mår jag prima.
Möjligen lite seg men det går att leva med.
Ska gå långis med hundarna nu
och sedan käka en burgare framför teven.

Tack Ni underbara som förgyllde min kväll
och en supermega stooooor kram
till Mia och Jenny för att Ni finns!!!
(Jenny och jag har inte hunnit umgås så mycket innan
men hon är verkligen en toppen tjej!!)
Älskar Er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0