Tack för glassen...

Det är tur att det finns underbara människor där ute.
Jag som deppar i dag och önskade mig glass har nu fått det.
Riktigt nice.
Tack för att du finns.

Och nu ska jag laga lite pasta innan Thomas trillar in.
Vi ska fixa min deklaration som ska vara inne i morgon natt klockan 00:00.
Alltid i sista minuten
men det är som vanligt och jag är inte särskilt förvånad faktiskt.
Förstår inte hur det kan vara så svårt med framförhållning.
Kanske något att börja öva på...?

Regnet trillar ner och det är väl på gott och ont.
Pollen lugnar sig tills solen tittar fram igen
och det förmodligen kommer att explodera totalt.
Men jag har överlevt tidigare somrar så jag lär göra det i år igen.

Nej dags att ta hand om pastan så jag får den sådär härligt al dente
med lite smör och ketchup;-)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0