Rättviks marknad.

Hello!!
Hemkommen från Rättvik
där jag tillbringat några timmar tillsammans med en go kille.
Sjukt trevligt har vi haft=)
Hoppas det kommer fler gånger...
Vi har käkat burgare, Rättviks glass, köpt godis
och njutit av solen samt kollat på människor av varierande sort.
Nu blir det balkongen och softande från min sida.
Marknaden innehöll ganska mycket samma lika
men det är ändå ganska skönt att knalla runt.
Man måste ju inte handla liksom.
Bara strosa.
Behöver man strumpor så är det ju bara och köpa på sig ett lager.

Blir nog lugn hemmakväll
då jag inte har någon att umgås med nuförtiden.
Men det kanske är lika bäst.
Det är lite tomt men vad gör det...
jag klarar mig alltid och nu har jag ju inget som håller mig kvar här
av någon större anledning...
så nu kanske det blir götet trots allt.
Vi får väl se hur det slutar....

Vad ska ni hitta på en lördagskväll som denna då?
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men you say what? umgås du inte me anna och emma länge? fast förstår hur du känner, umgås u väldigt sällan me folk sen ja flyttade till skogen.. kramar

2009-05-03 @ 13:45:20
Postat av: mia

hoppas att du fatta att de var ja som skrev förra inlägget :P kramar

2009-05-03 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0