Perfekt fredagskväll.

Fick en spontan inbjudan att käka mat i Sågmyra nu på kvällen.
Och sagt och gjort så masade jag min feta röv
in i duschen och gjorde mig i ordning.

Kom fram precis lagom till att få slå mig till bords.
Maten var klar och det smakade väldigt bra.
Fläskkotlett tillsammans med gratäng och sallad med fetaost.
Mums!!
LIte skillnad mot min vanliga tråkiga pasta/ketchup kost...
Efter det så blev det rabarberpaj och vaniljsås.
Så nu är jag tjock och go igen;-)

Blev lugnt i soffan framför talang.
Jeppe körde lite moves för oss också innan han somnade i soffan.
Så söt kille alltså.

Tack för en otroligt trevlig kväll även om vi alla var lite trötta i ögat...
men det var en perfekt fredag i mina ögon!!
Nu blir det lite vila innan jag ska till Insjön och hämta Henrik.

Sov gott i natt, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0