Möte med Anki.

Sitter just nu och kollar på tågbiljetter.
Ska nämligen till Stockholm nästa vecka.
Kommer bli sjukt roligt och jag har sett framemot det läääänge.

I dag har jag varit på möte.
Träffat min handledare Anki som är världens gulligaste människa.
VIll alltid ha henne som en hjälpande hand.
I dag har vi pratat om framtiden.
Min fortsatta arbetsträning och mitt fortsatta yrkesliv.
Känner mig otroligt förvirrad och vet inte hur min liv kommer att se ut
men jag har lovat att tänka igenom lite saker
så det ska jag lägga mig på soffan och göra i kväll.

Fick faktiskt en idé i dag som jag ska undersöka.
För då jag inte har något som binder mig här
så kan jag ju flytta som jag vill.
Men livet kan ju ändras.
Dock är situationen så just nu.
Skitsamma...känner ett sug efter detta nu.
Undrar om inte det skulle passa mig ganska bra?
Hmmm...ska bli skönt att träffa syo-konsulenten till veckan
och gå igenom lite utbildningsmöjligheter.
Jag har ju sådan tur att jag nu kan plugga upp ämnen
och samtidigt få betalt av Försäkringskassan i lite mer än ett halvår.
Inte dumt så man måste ju nästan ta chansen.
Och ännu bättre är ju att jag känner ett sug
efter att få använda huvudet och gräva ner mig i böcker.
Sååå länge sedan och jag saknar det väldigt mycket.

Nu blir det lite undersökningar om arbetsmarknaden och sedan soffan.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter ju som en bra idé, själv har man inget skol huvud alls, men plugga är ju väldigt smart att göra.



Lycka Till=)





Kram Linda



2009-05-19 @ 14:47:44
URL: http://fargklickar.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0