Lyckliga huset.

I går efter beach volleyn så sattes hatten på plats
och jag intog placering på gräset utanför Björne.
Trerätters middag tillsammans med Kicki, Sara, Björne och Thomas.
Riktigt nice och sjukt gott.
Tack för ett väldigt bra initiativ=)

Förfest hos Nygårds som ganska snabbt blev promenad till Lucky.
Gansk okej mängd med människor men alla var ju så SMÅ.
Kände mig gammal men det fanns ju människor i mitt sällskap
som var äldre så det var lite skönt, hehehe...
Jag och Kicki intog dansgolvet,  nice trots den dåliga musiken....

Träffade många roliga människor som jag inte sett på länge.
Saknat det.
Men nu är jag tillbaka;-)

Blev en hamburgare innan jag körde hem
för att sova ett fåtal timmar för att sedan vara tillbaka i stallet.

Kort och gott om gårkvällen.
Kommer helt klart att göras om snart.
Nu blir det duschen och tvättning av sår, därefter sängen.
Tre timmars sömn sätter sina spår även på en skönhet som jag.

Dröm sött, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0