Limsjön runt.

Nu har vi preci slandat i lägenheten igen.
Tog bilen ner till sstället man kan slänga sopor på
och sedan knatade vi runt Limsjön.
Solen har kikat på oss hela tiden
och det  var så skönt att få lite frisk luft.
Kan kanske vara det samt lite vätskebrist
som gjorde att betongkepsen satt på tidigare.
Nu är den lite lättare tack och lov.
Och fläsket har fått röra på sig vilket inte var en dag försent.
Trots att jag gått ner 8kg så är de lite jag vill bli av med
men det är inte livsviktigt.
Är rätt nöjd ändå;-)

(Har funderat ,mycket under min promenad
och kom på en sak som legat i bakhuvudet.
Jag vill ha någon som bara ser mig.
Som är stolt över mig.
Nu ska vi bara hitta denne någon.)

Hundarna ligger utslagna.
Så söööta.
De har väl varit en dubbelt så lång promenad för dem
som ska springa och nosa överallt.
Nu blir det slappning på balkongen med saft och knäckebröd.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0