Lasagne...o burgare!

Häromdagen så hade jag och Thomas inget att äta
och då slog vi på stort och gjorde lasagne.
Så nu finns det mat.
I massor.
Och i dag har vi käkat upp två portioner.
Nice att få sällskap med maten
annars skulle det inte bli av o äta för min del i af.
Jag är hopplöst sällskapssjuk.
Men det är inge fel i det...

Hade ju tur att få käk av min chef på dagen
så i dag har jag skött mina måltidsintag.
Tror faktiskt att det är första gången.
Och det känns bra.
Riktigt bra.
Tre mål mat har jag fått i mig i dag och med lagoma intervaller.
Suveränt!!!
Till lunchen var det kanske inte det mest nyttiga men det blev ett MAX originalmål.
Riktigt nice och både Mc Donald´s och Burger King kan slänga sig i väggen.
Ingen av de kedjorna slår denna klassen som det var i dag...
OCh det var rosa dressing också...
det säger väl allt!!!
Hädanefter när det ska käkas sån mat så blir det MAX för min del.
De är i en klass för sig!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0