Läsa matte?

Jahapp.
Hemma.
Ingen bra dag i dag heller.
Suck.

Men jag får blunda lite för det dåliga
då jag om en timme ska jag på ett möte.
Det gäller min framtid.
Ska nämligen träffa syo- konsulenten och disskutera utbildning.
Det närmsta halvåret så kan jag läsa in mina betyg
och samtidigt få betalt för det av försäkringskassan
då jag går på rehabiliteringspeng.
Så om jag inte tar chansen så känner jag mig riktigt dum faktiskt.
Nu är frågan bara vad jag ska satsa på.
Men tänkte få lite råd av Ylva.
Antar att min fasa kommer besannas
att jag måste läsa matte A igen och sedan även matte B.
Avskyr matte.
Eller gjorde i allafall på gymnasiet
och har inget under skett så är jag nog lika dum fortfarande.
Men jag ska klara det.

Återkommer om vad vi kom fram till lite senare.
So long!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0