Kram.

Jag har en person som jag skulle vilja ge en stooooor kram.
Efter att jag duschat...;-)
Hehe, nej men helt ärligt så skulle jag vilja att den här personen
fick känna den värme som jag känner för denne.
En person som betyder massor för mig
och som alltid finns där.
Såna människor finns det inte gott om
och just därför så måste man komma i håg
att visa hur mycket de betyder.
Jag har nog varit lite dålig på det de senaste dagarna
 när jag varit sjuk och i mitt lilla svarta hål.
Men i kväll vill jag bara stanna till,
ge kramen och därefter åka hem
och lägga mig i sängen och drömma om kramen.
Känna efter...


Bara vara och leva på den känslan som närhet ger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0