En kebab senare och studietankar.

Crap.
Jag glömde att köpa glassen.
Jag som skulle käka glass, banan, maräng och chokladsås.
Det sprack.
Men mätt är jag i allafall.
En kebab har jag dock fått i mig och det var så himla gott.
En ny favorit kanske?

Är hemma hos Thomas nu och hjälper honom att tvätta.
Jag måste helt enkelt vara världens bästa kompis.
Det är inte alla som ställer upp så och springer ner i tvättstugan och fixar.
Bra för mitt karma konto.

I morgon är det torsdagen med stort T.
Är nervös och önska att jag inte måste.
Men jag har inget val och i slutändan så är det ju för min egen skull.
Dock har jag något trevligt att se framemot när jag kommer hem på kvällen.
För då har den som mitt hjärta slår för kommit hem.
Och har jag tur så får jag krypa upp i hans famn och slappna av.
*Jag håller tummarna*

Förresten besöket hos syon gav väl inte så himla mycket.
Ska försöka prata lite med Thomas så fort han,
Anders och Björn är klara med ekonomin för festen.
Och just nu är det en salig röra för dem.

Jag är helt förvirrad.
Men jag vet i allafall vad som krävs om jag vill läsa till djursjukvårdare.
Men är jag redo att flytta till en stad med klinik?
Är det vad jag verkligen vill göra?
Jag skulle ju ha ett kostymjobb och vara framgångsrik och snygg.
Men det kanske inte är jag?
Vem är jag?
Jag vet även vad som krävs om jag vill bli psykolog.
Men studierna för det är 5 års tid.
Vill jag lägga det?
Hur ska man veta vad som är bäst?
Hur väljer alla andra här i världen, är besluten klockrena för dem?

Snälla hjälp mig...hur ska jag veta?
Hur gör ni?
Har ni förslag på vad jag skulle passa som?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tror du skulle passa perfekt som djursjukvårdare!! bättre det än en trist kostymnisse (som jag ser det)

vem har sagt att man inte kan vara både snygg å framgångsrik fast som djursjukvårdare?!

2009-05-28 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0