Aqua Sense Spa.

I går så hade jag en sjukt trevlig dag.
Hade stallet på morgonen och efter lite stress
så han jag med nöd och näppe
 till Gyllene Hornet i Tällberg och Aqua Sense Spa.
Det var dags att uttnyttja mitt presentkort
som jag fick på min födelsedag förra året av mina Siljansvänner.

Välkomnades av Linda, Jon och Marlene.
Alla lika glada och trevliga.
Började med ett fotbad som jag njöt av
då det sällan händer att jag unnar mina fötter den omvårdnaden.
Efter det blev det lite avkopplande rygg samt skalp massage.
Behövdes verkligen.
Fick sedan peelade fötter och en inpackning som doftade eukalyptus.
Friskt och fräscht.
Under tiden som det verkade så fick ansiktet sig en liten behandling.
Nice.

Kände mig ren och sådär härligt snygg efteråt.
Kommer absolut att ske fler gånger.
Och för Er som inte besökt Aqua Sense
 så tycker jag ni ska ringa och boka tid
för framförallt ett kurbad där man kan bada två åt gången.
Romantiskt, mysigt och härligt avkopplande.
Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0