Änglar och demoner.

Vilket väder.
Lovely.
Och jag som har sovit bort hela dagen.
Helt slut som artist.
Men vad gör det när jag har hfat en underbar helg.
Underbart sällskap som jag trivs super med.

Såg Änglar och demoner i går i Borlänge.
Riktigt bra tycker jag.
Den filmen har fått så mycket kritik
att jag gick dit med inställningen att den skulle vara dålig
men blev positivt överraskad och tycker att man ska se den...
helt klart.

Dock så kommer alltid tankeverksamheten igång
när jag ser filmer med religiösa budskap.
Jag börjar alltid tänka mycket på Gud, himlen, tro...
men jag blir inge klokare för det är så stort.
Finns liksom inga rätta svar.
Men jag vill fortfarande gifta mig i kyrkan.
Och tanken är att jag ska göra det en dag.
Med honom.

Efter bion så tog vi lite nattamat på Max.
Och hamburgaren var lika god som tidigare i veckan
så nu är det nya favoriten.
Svik mig inte nu...

Sitter just nu och drömmer om grillat
men då mitt konto innehåller 1,42kr
så känns det som att jag får äta pasta och ketchup återigen.

See ya later!!

Kommentarer
Postat av: mia

Tror ja får vjuda hit fröken oftare så du kan få lite grillat :) Imorn är de div 7 fotboll och tydligen ska vi grilla då.. bara hänga på om du vill :) kramar

2009-05-17 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0