49 små frågor med svar.

Hittade denna på mina kära systerdotters blogg.
Lite sköjj:-)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Svar:
Ja
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Svar:
Ja.
3. Har du gråtit över en kille/tjej?
Svar:
Ja.
4. Har du fått någon komplimang i dag?
Svar:
Ja!!
5. Bor din mamma och pappa tillsammans?
Svar:
Nej.
6. Är du polare med grannarna?
Svar:
Njae...vi börjar lära känna varandra...
7. Hur många förhållanden har du haft?
Svar:
Ja det är inte så många...några mindra bra och några helt underbara=)
8. Gillar du någon just nu?
Svar:
Kanske det;-)
9. Senaste piercingen?
Svar: Naveln för x-antal år sedan.
10. Vart åkte du sist du reste?
Svar:
Om jag inte minns fel så var det Danmark
men om man inte ska räkna grannländerna så är det Turkiet.
11. Gay?
Svar: Nej.
12. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Svar: Ja alldeles för många gånger i mina yngre dagar;-)
13. Vad har du för telefon?
Svar:
En rosa Sony Ericsson.
14. Har du täckt någons hus med toapapper?
Svar:
Nej men min serveringslärare Lasse fick sin bil inlindad
strax innan studenten...
även en stor hög med hästbajs placerades på trappen
utanför hans hus lagom tills han skulle hämta morgontidningen;-)
15. Suger det här?
Svar: Knappast...då skulle jag inte göra det...
16. Har du varit på stranden?
Svar:
I år och badat eller vad?
Men annars går jag på den varje dag i stort sett...
17. Vem är din bästis?
Svar: Har en massa vänner som jag älskar...
Dock så är det Thomas som står mig närmst...
18. Vem träffar du mest av dina kompisar?
Svar: Thomas.
19. Har du bra syn?
Svar: Njae...skulle nog passa rätt bra i blinda föreningen
då jag måste jha linser
eller glasögon för att kunna orientera mig här i världen;-)
20. Vilket är ditt favoritdjur?
Svar: Häst...eller hund...eller katt...eller hamster...eller kossor...eller möss...eller....
21. Vilken är din favoritfärg?
Svar: Vit...men de kanske inte klassa som en färg?
Så då säger jag...rosa=)...eller marinblå...lite beroende på säsong...
22. Har du varit utomlands?
Svar: Ja.
23. Har du sett din bästa vän naken?
Svar:
Hahahaha...ja de har jag;-)
24. Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Svar: Ja du...har alltid arbetat på bröllop...
blödig som man är så är det ju så vackert...
men jag är hellre gäst
och uttalar mig efter det, för att jobba suger.
25. Skulle dina föräldrar bli arga på dig
om du blev avstängd från skolan pga ett slagsmål?
Svar:
Arg och besviken...
26. Var är dina syskon just nu?
Svar:
Hemma i soffan antar jag och njuter av att det äntligen är fredag
eller så är de i pingbo och grattar underbara Sofie som fyller år i dag!!!!
27. Hur är din drömtjej/kille?
Svar:
Full av humor, kärlek och trygghet...
28. Vilken tid gick du upp i morse?
Svar: Sjuish.
29. Vad ska du göra i helgen?
Svar: Ska vara hästvakt både lördag och söndag.
Kommer även hinna med ett spa besök
och att träffa min familj och gratulera Soffan.
30. Vad står det i fjärde smset i din inkorgen?
Svar:
Härligt:-) jag kommer förbi kan vi ta en glass eller nått då?:-) Puss
31. Vad står det i ditt nyaste sms?
Svar:
Det jag skickat? Ja de kan vi göra...
32. Vad har du för kläder på dig just nu?
Svar:
Bh, trosor, jeans och tofflor.
33. Vad har du för färg på ditt hår?
Svar:
Brunt...
34. Vad gjorde du i går?
Svar: Jag arbetade, var till Stockholm och myste.
35. Vad är det första du gör på morgonen?
Svar: Stänger av alarmet och klappar på hundarna.
36. Vad ska du göra efter det här?
Svar: Äta en macka och plocka upp tvätten samt bädda rent i sängen.
SOVA!!!!!
37. Tänker du på någon viss person just nu?
Svar:
Ja det gör jag, tihi...=)
38. Vad är klockan just nu?
Svar:
22:05.
39. Katter eller hundar?
Svar:
Både och...
40. Har du varit kär i en lärare?
Svar:
Nej.
41. Vad längtar du mest efter till sommaren?
Svar: Sol, bad, goa vänner, roadtrips, Coldplay i augusti!!!!
42. Vad önskar du dig i julklapp?
Svar:...hmmm, bra fråga...får jag fylla år först eller?
43. Sommar eller vinter?
Svar: Det bästa av båda;-)
44. Bästa låten?
Svar: Oj...svårt...något av Adem eller Coldplay...stiltje just nu...
45. Bada eller sola?
Svar: Bada, blir så himlans rastlös av att bara ligga still och sola.
46. Är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med?
Svar:
Japp...
47. Sminkar du dig?
Svar: Ja...med måtta.
48. Vill du dö?
Svar: Varför skulle jag vilja det?
Nej jag ska först leva ett långt och lyckligt liv=)
49. Är detta sista frågan?
Svar: Jajemen;-)

Kommentarer
Postat av: dwad

Hallå där

Såg att Du var i Sthlm, hade varit lite kul om Du tagit vägen förbi ....



Kennel Red Spider`s

2009-05-29 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0