Vilken j*vla dag!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet inte vad man ska säga om den här dagen.
Den har varit tuff på alla sätt och vis.
Men har fått lite stöd och underbar vänskap av Emma.
Vi lekte övergivna tillsammans och drack lite te.
Men då hon var tvungen att gå till jobbet så fick jag och Grynet tassa hem.

T var här på eftermiddagen
men vi råkade börja tjafsa så det blev ingen middag som vi tänkt oss.
Suger lite men jag tror vi rett ut det mesta nu...i af för stunden.

Jag har inte petat i mig mer än några stackars djungelvrål
samt tre små pepparkakshjärtan hemma hos Emma.
Tänkte att det skulle göra mig lite snällare...
man kan ju inte annat än försöka...

Vill inte uppleva denna dagen igen.
Aldrig någonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0