Erkännandet närmar sig...

Tisdag hela dagen.
Jag har kommit hem från stallet och ska in i duschen om ett litet ögonblick.
Har nämligen tid hos Göran i dag
och ska erkänna mitt problem för honom.
Han kommer säkerligen inte att bli förvånad
men jag vet att han inte håller med mig i mitt egna problem.
Har gått ner 2 kg sedan i torsdags och glädjen ör total hos mig.
Och det mest konstiga är att jag känner mig starkare när jag inte äter än om jag gör det.
Har packat hö i dag
och det gick superbra trots bristen på energi i kroppen.
Jag har mockat skit som bara den utan problem
men de dagar jag ätit så känns det som att det är mycket jobbigare...
Förstår inte logiken i det riktigt
då jag egentligen vet att kroppen går på sparlåga
men ändå så tror jag att det är bäst att inte äta mat för att gå ner i vikt.
Jag är sjuk.
Vill inte det...men klarar inte av att kämpa emot på egen hand.
Vad ska jag göra?
Och kom inte och säg att man ska äta för det vet jag redan.
Det behövs något annat för att jag ska vakna men jag vet inte vad...

Kommentarer
Postat av: mia

fortsätter du tillräckligt länge så antar ja att kroppen säger ifrån och de slutar inte alls bra, eller i att du vräcker i dig mat.. inge tips och ge dig, de är hjärnan som spökar och de är svårt och hantera den ibland.. Kramar hoppas allt är bra annars! Mia

2009-03-03 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0