Upp till bevis...

Nu du min allra käraste syster är det upp till bevis.
Om Vichy´s produkter är så bra som omtalat.

Fram till i januari i år så arbetade min syster på Apoteket
 och har därmed stor produktkunskap.
Har nu varit och köpt (för mina sista pengar)
rengöring och ansiktsvatten.
Då mitt egna är slut och jag inte tål att använda tvål eller duschkräm i ansiktet
så fick jag lov att lägga pengar på detta nu.
Känns lite surt men förhoppningsvis är produkterna dryga så att de blir prisvärda.

Tog en rengöring för oren/fet hud just för den rengörande egenskapen
och sedan ett alkoholfritt ansiktsvatten som heter Purete Thermale
för torr och känslig hud.
Rengöringen gick loss på 155:- och ansiktsvattnet 109:-.
Ska bli spännande att testa i kväll få se om det känns bra.
Tidigare har jag ju gått till hudterapeut en gång i månaden
men då kassan är tom
så får man göra det bästa av situationen och ha hemmaspa.

Kan dock rekommendera att gå in på Vichy.se där man lär sig mycket om huden och hur den fungerar. Man kan även göra en hudanalys som såklart endast är vägledande men om man svarar så gott man kan så får man ett hum om hur ens hud lever och vad den önskar för att må som bäst.

Jag gjorde det testet och har nu valt ut produkter.
Dock har jag nu enbart köpt två
men kommer satsa på deras krämer sen när ekonomin tillåter.


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra gumman! nu får du vara proverska så vet jag om jag kan köpa dom sen...=) hehe saknar dig min ängel! hoppas vi hinner ses i morgon!! älskar dig!

2009-03-11 @ 20:28:21
Postat av: Nina

Lät ju spännande de där produkterna...så nu har jag sparat länken till sidan och ska ta en kik där i morgon...för klockan är väldans mycket nu och jag ska ta och slå igen mina blå för denna gången...men du får skriva och berätta senare hur det har gått med produkterna...om de var prisvärda...

Kramar...

2009-03-13 @ 23:30:41
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0