Tatuering...

Nu har jag tagit det sista beslutet.
Jag ska tatuera mig.
Inget mer att snacka om.

Jag vet vart de ska sitta.
Men funderar fortfarande på motivet....

Jag vill ha en i nacken....
en skriven i gammal stil...
ett budskap till mig själv.

Och sedan den på handleden
som jag funderar på om det ska bli
carpe diem omringat att två änglavingar.

Helst skulle vilja ha två gigantiska änglavingar
på ryggen men känns lite too much.
Litet och diskret passar mer på mig.
Så nu ska det sparas pengar
så att jag förhoppningsvis kan göra det snart...

Just nu när jag ska komma på kloka ord
som passar in på mig så står det still.
Det enda ord jag kan komma på är Ängel
som mina goda vänner säger att jag är en...

Tips mottages tacksamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0