Strange...

Jag mår konstigt.
Trodde först att jag bara var deppad.
Men nu sitter jag här med frossa och huvudvärk.
Snälla, säg inte att jag ska bli sjuk nu...

Var hos Peo på morgonen och kände mig nedstämd
och fruktansvärt osäker av någon anledning.
Kan inte förklara varför men det var en jobbig känsla
som jag hoppas försvinner tills i morgon.
Vi körde en sväng och då det snöade så mycket i går
så blev det rätt tungt för dem men ack så nyttigt.

När jag kom in till stan hämtade jag min remiss
så de kan tömma mig på blod
och därefter så tog jag och gumman en långpromenad
bort till Korstäppan från stan och sedan strandpromenaden tillbaka.
Vi hade lite otur för solen sprang och gömde sig men det var skönt ändå.
Frisk luft, rörelse och lek.

När vi kom hem käkade jag några knäckemackor
och kikade på melodifestivalen.
Dock hann jag inte se särskilt mycket
då jag somnade och inte gjort annat tills nu.
Och tröttheten hänger fortfarande över mig.
Men ska försöka mota bort den nu
genom att ta en promenad runt Limhagen med gumman.
Få se om jag mår bättre sen*hoppas*!!!!

See ya later!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0