Snart så...

Om några enstaka timmar
så kommer min älskade Linda upp för att hälsa på i några dagar.
Som jag längtat.
Vi är otroligt lika och har samma crazy inställning till livet(när jag e frisk)
och spontanitet har vi kanske en dos för mycket...men vad gör det?
Livet blir ju så mycket roligare och leva då;-)

I går när jag var o fikade med Thomas
så kände han igen den gamla Ulrika.
Den som var där innan vi blev tillsammans.
Det var så fantastiskt och höra
för det är den Ulrika som jag saknat så enormt mycket.
Att Linda kommer upp gör ju inte saken sämre.
Hennes energi får mig att göra nästan vad som helst...

Och förutom Linda så har jag Anna och Emma i mitt liv.
Deras värme och omtanke är så fantastisk.

Så dessa tre brudar är de som fått mig att växa mest.
Jag är dem evigt tacksam kan jag lova Er!!

Men nu blir det duschen och sedan frukost med Thomas.
Därefter Borlänge=)
Jihoooooooo!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag äntligen lyckats få till utmaningen...så nu har du mina svar på min blogg...tyvärr så läser jag inte så många bloggar så att jag kan skicka dem en utmaning...kan ju inte direkt skicka till okända...hahaha ;)

2009-03-31 @ 14:37:41
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0