Plåtning på G.

I går skulle det hända något roligt.
Men det visade sig att besvikelsen tog över.
Blev deppande på soffan i stället.
Hatar när det blir så.
När man ser framemot något och sen händer det inte...

Jaja, ödet avgör och det var helt enkelt inte tänkt.
I dag hoppas jag att ödet är  mer på min sida.
Har nämligen min plåtning för tidningen i dag.
Är så jäklans nervös...

Tänk om jag ser ut som ett freak?
Hela Sverige kommer ju att kunna se bilderna.
Ja det är bara att hoppas.

Blir då ingen mat inna då jag ska ha tajta kläder på mig
och vill ju inte se gravid ut.

Efter plåtningen så ska jag på hockey.
Leksand - Västerås.
Och sedan ger jag nog upp för i dag.
Har inga förhoppningar i af.

Hoppas Ni får en trevlig fredag...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0