Omtänksamma paket...

I söndags på "deras" obligatoriska fika
hade det läckt ut att jag har en stalker.
Inget som jag vill ska komma ut men men...
Thomas har varit här nu på kvällen
och gett mig små omtänksamma paket.
Nämligen ett överfallslarm och en godkänd skunkspray.

Mitt gamla överfallslarm ligger på botten av havet i Lysekils hamn och där gör det väl ingen nytta men vem vill hoppa ner i det kissvattnet samt att det nog varit lättare att köpa ett nytt. Något som dock inte blivit av. Men han hade mig i tankarna så jag fick dessa saker. Kan jag säga annat än att han är underbar
och den tjejen som får honom kommer jag nästan bli lite avundsjuk på;-)

Jag ska ha detta larmet med mig vart jag än går
och förhoppningsvis ger det mig lite extra trygghet.

Nu blir det en promenad med Grynet och sen i säng...

Sköt om Er!!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh fy va hemskt med en stalker...tur att du har en så omtänksamt X som köpte ett nytt larm åt dig...den måste du absolut ha med dig överallt...vill ju inte att det ska hända dig nått vännen...

Kramar

2009-03-10 @ 17:36:30
Postat av: Anna

Polisanmälde du honom igen? om inte så tycker jag att du ska göra det...

2009-03-10 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0