Morgonmys med hästarna...

I dag startade jag dagen som vanligt med stallet.
Alltid lika underbart att komma dit och möta hästarna.
Och nu har även hingsten och skrutten lugnat sig
så att man kan gosa med dem.
Innan gick ju käften i ett så man fick hela tiden parera
så man inte fick sig ett bett.
De kanske rentav börjar att gilla mig lite grann?

Körningen av gamlen gick bra i dag.
Har hittat ett lopp åt honom i Bollnäs
få se om vi kommer att åk dit om några veckor.
Han känns otroligt stark
och blir han inte skadad så kommer han klara det galant.

Har hunnit gå med Grynet också
och det var skönt att försöka sortera lite tankar på vägen.
Är som en sockervadd uppe i hjärnan på mig.
Men mer om det kommer i ett senare inlägg
och en del av det kommer skrivas i dagboken där ingen får ta del av det.

Nu måste jag hoppa in i duschen då jag har ett möte klockan ett.
Ha en lovely måndag....och Antti jag tänker på dig!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0