Ljus/Spa -party.

Ny dag.
I går var jag hemma hos Emma på ljus/spa party.
Sorgligt nog hade jag inga pengar men fick i af pröva riktigt bra produkter.
Först var det ett fotbad som satt riktigt fint
 med tanke på att det inte händer för ofta att jag gör det.
Känns mjukt och skönt nu
och kanske ska jag försöka skärpa mig och utföra det lite oftare.
En spa-ritual hemma...en gång i veckan kanske?
Fick även prova en snabb manikyr som gjorde händer mjuka och fina.

Fanns lite produkter som jag skulle vilja shoppat hem
men min ekonomi satte stopp.
Och jag lyssnade på min inre röst
och inte på "måste-ha" rösten som delar plats med min inre röst...
Känner mig enormt duktig som övervann mitt shoppingsug.

Fanns även ett doftljus som jag ville ha....mango/mandarin....lovely!!!
Men jag pratade med Mona som höll i visningen
och jag kunde få ringa och beställa sen
när jag fått pengar och det kändes skönt.
Jag vet ju liksom redan vad jag vill ha så det är ju inte så svårt.

Hon frågade även alla om det var någon
som var intresserad av att ha ett eget ljusparty
men jag känner att de få människor som jag känner redan var på plats i går...
kanske blir lite väl tjatigt för dem att gå på ytterliggare ett....

Men trevligt var det och då jag inte ätit middag
så slank det ner lite moccarutor
som Emma bakat kvällen till ära!
Satt fint i kistan:-)

Tack för inbjudan Emma och för en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0