Känslan ändras...

I går kände jag mig så himlans fin.
Min kropp kändes "smal" och jag trivdes med den.
Men i dag är det raka motsatsen.
Varför kan jag inte få känna mig fräsch.

Vill ha en spegel för att kunna syna mig.
Men kanske är det bättre att leva utan?
Men då kommer jag inte se hur jag ser ut
innan jag knatar utanför dörren....
tänk om mitt klädval för dagen är katastrofalt...
men tänk också om jag bara kommer att uppleva mig som ännu tjockare?

Om jag nu är det...så kan jag väl få känna mig så också?
Jag vet att mycket sitter i självförtroendet och självkänslan
men hur kan det pendla så från dag till dag?

Tog dessvärre ingen bild i går
 men skulle nog kanske tro att jag var fin nog åt någon kille i går
men i dag duger jag inte ens åt mig själv och mina vänner.

Snälla denna känslan som var så skön att känna....kom tillbaka till mig!!
Jag behöver dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du är jättevacker vännen och det har jag tyckt sen första gången jag träffade dig. Hihi lät nästan som en raggnings replik ;) Saaaknar dig så! kram madde

2009-03-18 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0