Idisslar som en kossa snart...

I dag har jag ätit.
För mycket känns det som.
Blir ingen utgång för mig i morgon om jag ser ut och känner mig så här.
Får nog bli lugnt hemma i soffan.
Men kanske helt enkelt det jag behöver.

Nästa vecka börjar nämligen provtagningarna.
De ska tömma mig på en del blod för att se vad som är på tok med min förbränning.
Jag hoppas verkligen att de finner svaret så jag kan få det åtgärdat och må bra.
Och skulle vi mot förmodan gå ut i morgon
så måste jag käka laxerande medel på morgonen
så att allt i magen försvinner innan kvällen...
sjukt effektivt men inte bra att ta till för ofta.
Dock är ju mina mediciner för magen väldigt bra på sin uppgift
så det går åtminstone fort;-)

Har promenerat med mamma och Grynet nu på kvällen.
En riktig långpromenad och det var skönt att få röra på fläsket.
Och trevligt sällskap hade jag med...

Nu har vi kikat på Let´s dance och blivit chockade
att Elisabeth blev kvar i tävlingen en vecka till...men men...
så kan det vara när svenska folket får bestämma...

Nu blir det sängen och läsa lite ur Terror.
Dröm sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0