Hur gullig får man vara?

Nu håller jag på och somna framför datorn.
Nu under kvällen har jag kikat på hockeyn tillsammans med sötaste Anna.

Hon gav mig en underbar present när hon kom hit.
Jag fick nämligen en Hawaii utan skinka och en Fanta tropic.
Mums, va gott det var med tanke på att det inte intagits för mycket föda i dag.
Hur gullig får man vara egentligen?
Gott var det och jag tror vi båda fick i oss det mesta av våra pizzor.

Tack för alla gulliga kommentarer som jag fått om mig...
jag är så tacksam och försöker verkligen att ta åt mig till 100%...
jag jobbar på det om man säger så...

Hockeyn slutade tyvärr med förlust för Leksand.
1-4.
Skit också.
Men på söndag då gäller det för sen har vi inte så mycket att spela för.
Så då är vinst ett måste när de möter Växsjö.

Tack för i dag...
Sov sött, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0