Häst, hund, mat...

Snön yr utanför mitt fönster.
Vädergubbarna trodde det skulle kunna komma upp emot en halv dec. snö.
Och vi som far till Gävle om några timmar...
Tur att vi har gott om tid på oss.

Lurven ska starta i Gävle i kväll.
Vid 20:15 är starten och jag hoppas verkligen han är på hugget i dag...
Usch jag börjar nog också få tävlingsnerver tror jag...
men jag vågar åtminstone titta på loppet det gör inte söta Marie-Louise,
hon går och gömmer sig bakom något hus
tills målgången är avklarad sen kommer hon fram igen...
Hur gulligt är inte det?

Körde fröken i morse och hon hade lite svårt med fokuseringen
men jobbade åtminstone på bra uppför.
Det var så mycket att kika på i dikena och inne i skogen.
Undrar vad man ska göra för att få henne fokuserad ett helt lopp...

Mår lite bättre i dag men har fortfarande inte ätit mer än mina sista fyra djungelvrål.
Men jag är så glad över viktnedgången att jag inte törs äta något.
Vill bara ner mer...
Åhhh...varför skulle jag erkänna för mig själv för...
vet inte längre om det var bra eller dåligt...

Men nu blir det soffan en sväng och lite mys med gumman
innan hon ska åka hem till lekfarbrorn T.

Blev inget Alvik denna veckan tyvärr då Pillan ligger sjuk.
Stackaren men jag hoppas det börjar gå åt rätt håll nu så hon åtminstone piggnar till.
Hennes hälsa är viktigare än en hundutställning...den kommer åter nästa år!!
Krya på dig och kom i håg att du kan alltid ringa mig!!

Ha en underbar måndag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0