Fredag den 13:e.

Hit men inte längre....
Ja, jag kom till datorn och sen har jag fastnat här.
Lite komiskt att det är så lätt att fastna...

Pratar med min söta systerdotter på MSN.
Funderar på middag...
och hjärnan är i ett enda totalt kaos.
Och det är inget som jag kommer att skriva om här på bloggen.
Det är så privat och förvirrande att jag håller det för mig själv.
Känner att det måste ventileras men kan inte.
För jag vet inget.
Förstår inget.
Vad är det som händer?

Har kört goa Lurven i dag när Peo tog minstingen.
Gick riktigt bra och han var pigg och på bettet.
Första vändan bort till vändplan var han totalt stum i höger töm men sen kissade han innan vi vände och allt släppte. I bland blir man inte klok på den hästen alltså...han är verkligen ett original. Dessvärre är det lite problem med magen, njurar...men nästa vecka ska vi i väg på en munhåleundersökning få se om det kan finnas något som gör ont eller är galet där....
Hoppas verkligen vi kommer till bukt med honom för styrkan och traven har han...
men det räcker inte ända fram...håller tummarna för att det skla lösa sig snarast!!

Nu ska jag snart städa klart det sista....
måste för sen ska jag duscha....
länge....
och raka benen!!!
Fick låna ett rakblad av Emma i går då jag inte har råd att köpa nya...
så i dag smäller det...nu ska skogen bort;-)
Och naglarna ska målas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0