Underbar dag.

Haft en underbar dag.
Kunde inte begärt mer.

Efter en dusch och lite intag av föda
så var jag kapabel nog att köra lite bil.
Blev lite pizza och en cola som gjorde susen.

Var till Rälta och kollade på midsommarstångsresning.
Och dit kommer jag återvända nästa år.
Det var firande för min del, såsom jag är van det.
Gropen var inte alls lika gemytligt .
Det var liksom för stort...
Här var man nära, sången var underbar och solen sken...
precis som det ska vara.

Varit ute på en kort tur, pratat med Mia, besökt kyrkogården...

Sedan så har det mest varit lugnt,
tror det var precis vad jag behövde.
Förhoppningsvis vaknar jag i morgon pigg som aldrig förr.

Sov så gott alla söta, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0