Scones och te...

Nybakade scones och te blev det hos familjen Stålberg nu på kvällen.
Helt underbart.
Och gott var det.
Blir fruktansvärt bortskämd må jag säga.

Nu blir det att krypa i säng och andas.
Men först ska jag ligga lite på spikmattan som jag fått låna.
Kan vara så att jag ska införskaffa en egen...
Ska blicka tillbaka på två helt underbara dagar
och försöka tänka på allt positivt.
Det som har varit har varit och det ska nte ödslas mer tid på det nu.
Örk int.

I morgon startar mitt nya liv.
Hahaha...
Få se hur länge det varar...
men jag ska motionera mera, äta liiiiite nyttigare
och sedan försöka dricka så mycket vatten jag bara kan
så jag kan rena kroppen inifrån.
Behövs nu då min hud har flippat ut med små skitutslag
samt att jag är tokallergisk mot allt som stöter mot min hud...
och det kliar så in i....
Ska ta tag i detta nu.
Någon ordning får det faktiskt vara på mig!

Sov så gott i natt och dröm sött,
KRAMAR OM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0