Underbar dag.

Fick ett meddelande i morse när jag vaknade.
Två frågor innehöll det.
Dels om jag ville komma på mat klockan tre
och sedan om jag ville följa med till Bäsna.
Mission var att hitta låga rosor att ha på Majas och Oves gård.
Sagt och gjort.
Jag tog Grynet på en promenad
och sedan for jag ut till bygda där vi bytte till en mindre varm bil.
Var en underbar oas och jag önskade att jag hade en egen trädgård
samt en massa pengar för då skulle jag ha hitta massor av grejer.

Men nu gick jag bara runt och njöt av lugnet och allt det vackra.



En stolt tupp...dock glömt hans namn...



Här är han tillsammans med sina pullor...



En behaglig syn...









Glöm inte att ta en tur på trollstigen...



Nu när jag vet om att det finns så kommer jag helt klart att åka tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag röstar för att vi två åker till det stället, sååååå vackert! Kramis

2009-07-06 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0