Tack för fikat!

Tack för trevlig stund på lokala fiket.
Fick nämligen ett spontant sms av Mia om vi skulle ta en fika tillsammans.
Sagt och gjort, jag lämnade mina studier och åkte ner på Noret.
Behöver komma ifrån i bland samt tänka på annat och få prata med någon som förstår.
Och då är Mia rätt tjej att prata med...hon hänger med och ger råd...tack!!
Jag är glad att jag gjorde det men nu är det dags att ta tag i det hela igen.
Ska även försöka laga lite mat.
Lisa och Thomas har åkt till Djura och grillar samt umgås.
Skönt för dem att hitta på lite tillsammans.

Har kommit på en spontan grej jag vill göra men precis som
föregående sommar vet jag inte om jag vågar...
fast jag vill. Jag borde. Så det händer något.
Vi får väl se hur det slutar...

Kommentarer
Postat av: mia

tack själv, känns som förr, synd att vi inte hinner ses så ofta, men en gång i veckan är bättre än ingen gång :) De kommer bli jättebra melugg, behöver inte oroa dig! :) hoppas pluggandet har gått bra! kramar

2009-07-22 @ 22:22:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0