Sov sött!

Nu ska jag krypa i säng och sova.
Eller först läsa lite ur boken Marley & Me.
Urmysig bok som handlar om den labrador som är en egen personlighet minst sagt...och man känner igen sig som hundägare väldigt många gånger och då har jag ändå en liten stor hund medans en labbe är stooor... Har betalat räkningarna vilket inte var någon glädje men nu är jag fri från skulderna i af...eller hur man ska säga...det är ju inte skulder men hyran, elen, bilen osv är betalat...
Skönt att jag klarade av det denna månaden på egen hand
och kanske ska jag överleva också.
Tanken är så i allafall.
Hoppas.
 Vill vara självständig och det är så svårt annars.

Sov så gott nu alla sötisar.
I morgon är en ny dag med nya friska tag och förhoppningsvis så vaknar alla upp till en dag i sanningens tecken.
Jag har fått reda en sak som jag känt på mig länge. Och det var jobbigt, väldigt jobbigt men samtidigt skönt att inse att min känsla sade mig rätt. Att något inte stämde. Jag är fortfarande duktig på att läsa av föraningar. Hoppas bara inte att jag behöver gå och känna mer obehagliga saker nu, orkar inte det just nu....längre fram kanske men inte nu. Sååå snälla ni som känner mig, var sanningsenliga mot mig, jag behöver det och jag ber er...snälla!!!

Och tack till dig som sade sanningen!! DU är stark!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0