Promenad...belöning:jordgubbar!

Gött!!
Har promenerat.
Och ätit jordgubbar.
Nu blir det dusch och sedan krypa ner i sängen.
I morgon ska jag ta ett nytt transportmedel till jobbet.
Känns rätt och jag hoppas att det blir bra i slutändan.
Behöver det för ekonomin samt figuren.

Vilket bra beslut.
Känner mig stolt.
Vi får väl se om jag kommer upp i morgon så att jag hinner.
Men ska försöka sparka mig själv ur sängen i morgon bitti.

Hunden ligger utslagen efter promenaden.
Tror att vi ska göra ett besök och bada i morgon.
Tror det kan vara gott för henne i denna underbara värmen.
Hoppas den stannar för jag njuter....

Känner mig nöjd med promenaden.
Tänk att jag blivit så lat.
Förra sommaren var jag så jäklans snygg...vart har det tagit vägen?
Hoho....
Men de ska vi ändra på...
punkt slut!!

Sov så gott i natt alla snuttekakor...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0