Mat, check....resten not so check....

Nu har jag ätit lite.
Somnade innan vilket inte alls är bra.
Nu ligger jag ännu mer efter i pluggandet.
Skit också.
Kommer bli tufft på fredag då jag ska göra min närvaro.
Men det ska jag nog klara.
Blir stenhård schemaläggning nästa vecka.
Därmed basta!!!

Ska gå en promenade med Grynet snart och sedan blir det plugg.
Ska försöka komma i säng i tid i dag.
Eller jag kom i säng i går men jag kunde inte somna.
Låg och funderade så det knaka...orkar inte med det.
Var som en zombie i morse när jag väl masade min feta röv ur sängen.
Har börjat läsa "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson
också så det är så himla svårt att slita sig.
Men har infört att jag slutar vid ett nytt kapitel.
Fungerar rätt bra och om jag känner mig själv rätt
så kommer den vara färdigläst i helgen då jag är ensam hemma.

Nehepp...promenad och plugg var det.
So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0