Måndag.

Nyvaken...eller i af rätt så nyvaken.
Seg även i dag men inget att göra åt, ska försöka äta lite få se om det där dryga illamåendet kan ge med sig. Ingen större fara mest drygt att det känns som att man ska kräkas hela tiden. Tack och lov har det inte skett ännu och jag hoppas att jag slipper.
I dag tror jag att det blir Kupolen.
Väntar på att Thomas ska vakna men han verkar sova djupt...
Lisa är shoppingsugen då hon har fått lön så det blir en liten tur dit. Själv ska jag gå och sukta efter saker som jag aldrig kommer ha råd att köpa. Min dåliga ekonomi just nu gör att jag börjar känna av panikångesten igen och jag är rädd. Vill inte att den ska lösa ut igen. Har ju klarat mig så bra på sistone. Men visst jag vet ju även att bakslagen kan komma så det är väl inte så konstigt egentligen. Och ekonomin löser sig väl som allt annat men det är en sjukt jobbig känsla som man har hängande över sig när man vet att man måste låna till allt och inte ens har råd att köpa mat... Men som med allt fr jag väl se det positiva...jag kanske går ner något kilo i vikt;-)

Kanske dags att göra sig i ordning helt...
Har inte gjort finputsningen och satt på mig outfiten för dagen.
Kanske dags...men varför stressa när man har semester;-)

Hoppas ni får en skön måndag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0