Magen har blivit stooooor...

Dags att försöka införtära något i lilla/stora magen.
Jesus vad jag har lagt på mig vikt.
Har lite smått panik men samtidigt vet jag ju vad som är fel.
Hoppas att det ger med sig snart så man kan känna sig normalare igen.
Blir i af micropaj i dag i form av bacon och broccoli.
Men baconet ska skruttan få...gillar inte det...för stora bitar för min smak.

Har jobbat i dag.
Och varit i Alvik på promenad med hundarna.
Så mysigt att träffa dem igen...
lilla Lillebror, prinsessan Petra och gumsan Paula.
TokPricken ooch Tobias fick följa med till Arlanda på en liten roadtrip.

Nu har jag mest setat och pillat med datorn för att få igång den
och skam den som ger sig...jag klarade det men nu vågar jag nästan inte stänga av den
i fall att det skulle bli likadant igen.
Orkar inte det.
Men men...peppar peppar...

Vad händer annars en dag som denna...
inget....
plugga...
och överleva...
hoppas ni har en bra dag,
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0