Lisa kommer...

Hej!
Jag lever.
Men inte min dator.
Skärmen har slocknat.
Ska försöka få tag i HP i dag få se om kan hjälpa mig.
Suger att garantin precis gått ut också...snark...
Men jag hoppas det inte är något allvarligare.

Har jobbat klart och sitter en snabbsväng på bibblan.
Ska hem och plugga så jag känner mig i fas
inför att lilla söta Lisa kommer upp i kväll.
Just nu befinenr hon sig i Trollhättan på bussen...
segt att åka men kan vara rätt gött och bara softa också...
Ska bli så roligt att få hem gullungen igen
och jag hoppas vi får soligt väder
nu dessa dagar som hon är här,
skulle vara kul och få visa Dalarna från sin bästa sida.
Några förslag kanske på vad vi kan hitta på kanske?

Nej, nu måste jag rusa...
puss o kram



Jag fick aldrig träffa dig.
Och jag är ledsen för det...
tänker på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0