I lövv solen!!!!!!!!!!!!

De e så gött med värme.
I lövv solen.
Även om jag som person inte ligger o pressar så är den så älskad av mig.
Har legat ute på balkongen och pluggat.
Förena nytta med nöje=)

Ska duscha nu för att så småningom ge mig ut till bygda
där jag har sådan tur att jag ska bli bjuden på mat
Ser jag framemot för de gånger jag ätit där har det smakat så himlans gott.
Kan nog behöva lite mat för huvudet börjar dunka och jag vill inte få skallebank nu.
Bara att bälga i mig massvis med vatten
och sedan även lite mat på det ska väl bota hoppas jag.

Vad händer denna helgen då?
Det blev ju inget Uddevalla för min del.
Sablans skit...
men nästa år då jäklarns!!
Har absolut ingen aning om vad jag ska pyssla med...
lite bad om vädret tillåter men jag är ju så rastlös så det går inte hela dagarna...
jaja...de löser sig nog...

Tills vi ses igen...sköt om er och njut av det vackra vädret!!!!
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0